Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av sara larsson - 20 augusti 2013 19:48

Har inte haft tiden eller direkt orken att skriva någonting, måste bli ändring på de..
Men danne jobbar till åtta på dagarna och då blir de att ta hand om Simon och Evelina,när han sen kommer hem blir de städning och försöka umgås lite med danne sen är de bara o hoppa i säng.. Känns som dagarna bara rullar iväg.
I helgen va danne ledig så då blev de Augustifesten med barnen, danne och mina två systrar och bror :D <3'
Va riktigt roligt.. Simon älskade o åka karuseller, speciellt några bilar.
Idag har jag bara myst med Evelina och storstädat hela lägenheten. Passade på medans Simon va på dagis, farmor hämtade honom sen efter så vart rätt mycket gjort :) . Nu är alla hemma, danne kommer snart hem, sen blir de o försöka söva de små o mysa lite med älskling :) imorgon blir de nog att gå hem till min kusin en stund och fika o mysa med hennes lilla pojke, ska ochså försöka hinna med att träffa en kompis som snart flyttar till Stockholm! :/ men men...
Bilder kommer när jag fått igång min dator!! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards