Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av sara larsson - 25 augusti 2013 21:43

Som sagt var Johan här idag och satte upp vitrinskåpet och lite lampor, blev otroligt snyggt! Skit nöjd!:)
Sen vart det grillning med svärmor m.fl Riktigt mysigt i det fina vädret som va:D
Sen vart det att storhandla, så nu har man fullt överallt! Sååå skönt!
Nu blire att städa lite och betala räkningar sen blir det att sova! Är skit trött redan..
Hoppas alla andra haft en riktigt fin och bra söndag! :)

Av sara larsson - 25 augusti 2013 01:50

Alla ligger och sover och jag kan inte sova.

Idag har vi varje hos min uuuunderbara mormor, va skit länge sen! <3
Har precis städat lägenheten så där lite fint.
Nu börjar vi få lite ordning här hemma, efter 3 månader, hihi :p
Imorgon kommer min bonusfar och ska hjälpa oss sätta upp vårat vitrinskåp som bara stått nu sen vi flytta in!:p
är ju betong väggar så måste ha nnågon speciell borr och vi ger oss inte på den, haha!

:)
Sen kommer svärmor imorgon eftermiddag så ska vi äta lite middag :)..
Sen är det det slut på slappande igen, ny vecka, nya möjligheter!:)
Ne men ska väl försöka lägga mig nu så jag orkar upp när mina änglar vaknar^^.
Idag får de bli lite bilder på de nya i lägenheten och de små busfröna :)
Godnatt!!;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards